Ukuwah

Hamba Allah yang sedang mencari Cinta Nya , bermulut lancang , suka warna pink ,, blink * blink* pelajar bahasa Arab di Kolej Islam Pahang Sultan Ahmad Shah , Asal Sarawak :)

Wednesday 19 June 2013

Lampau

lama dah x menulis . agak - agak nya beku otak aku nih . cmna la nak sambung sem nanti , otak kan dh beku . hehehe . yeah ! mmg aku percaya gak hidup x seindah yang kita sangka . aku  ? merindui aku yang dulu . yang easy going . bukan aku x bersyukur dengan apa yg aku ada tapi kan entah la. aku rasa dipergunakkan je . aku nak lari dari semua tu . tapi kekuatan itu xda dalam diri . aku nak seseorang yang memahami aku . sangat memahami aku . aku nak lari dari semua ini . nak pergi jauh - jauh . hidup dalam kebenaran bukan dalam kepalsuan sperti yang aku hadapi sekrang . Allah , jika aku dapat peluang itu mmg aku akan pergi jauh. sejauh - jauh nya . cukupla kemaksiatan lampau menghantui diri . 

No comments:

Post a Comment

sila komen :)