Ukuwah

Hamba Allah yang sedang mencari Cinta Nya , bermulut lancang , suka warna pink ,, blink * blink* pelajar bahasa Arab di Kolej Islam Pahang Sultan Ahmad Shah , Asal Sarawak :)

Wednesday 13 March 2013

nothing


dalam hati selalu bertanya it is a sin to love and to beloved ? i think no ! asalkan kita pandai mengurus macam mana nak menjaga hati yang kian mengharapkan insan yang kita cintai itu . semua pernah merasa apa yang aku lami jugak. rasa nya lah :) aku menyintai seseorang tanpa mendapat respon yang baik . tapi aku yakin si dia pun merasa apa yang aku rasa jugak ! kih kih.. susah jugak ada arasa macam ni kan ? menahan rasa yang xpasti akan terbalas atau tidak . kalu nak mencintai seseorang tu jangan dalam2 , ia akan menyakitkan hati sendiri . aku ? cuba menyibukkan diri untuk melupkan semua nih . akhir , semoga Allah menjaga awak seperti Allah jaga saya jugak . jumpa di jannah MAA

No comments:

Post a Comment

sila komen :)