Ukuwah

Hamba Allah yang sedang mencari Cinta Nya , bermulut lancang , suka warna pink ,, blink * blink* pelajar bahasa Arab di Kolej Islam Pahang Sultan Ahmad Shah , Asal Sarawak :)

Saturday 12 January 2013

Angan yang tak pasti

Tidak salah rasa nya kalau kita mempunyai angan - angan . akan tetapi biarlah angan tersebut menjadi harapan untuk kita terus mengirak langkah untuk menjadi musliamh yang berguna . betul x ?aku mempunyai angan yang aku rasa tak layak untuk aku mempunyai angan tersebut . aku hanya mampu menangis tahkala angan ku kian musnah dek salah faham. teruk kan ? . hihi..   sendiri pun kebingungan bagaimana nak menjadikan ia pasti . adakah dengan berusaha ? ya! kata jawapan hati yang kian menkotor ini . bagaimana aku nak mulakan nya ? terus terdiam memikirkan apakah yang patut dibuat .  terpaku sambil merenung ke tingkap. algkah indah nya jika ukhuwah yang dibina dahulu kembali seperti dulu kala.

       " Ya Allah ! aku amat merindu sahabat ku yang sentiasa menegurku ketika aku kian alpha. dekatkan ahti kami ya Allah dan kurniakan kami iman yang teguh."


p/s : kepada sahabat ku , syukran sbb menjdikan ana sbgai sahabat walaupun sekejap cuma 

No comments:

Post a Comment

sila komen :)